Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Emmi<3

Av melinda - 25 mars 2009 20:34

På busshållplatsen när jag skulle åka hem träffade jag Emmi. Hon gick i min skola förut och vi var ganska bra kompisar men det var länge sen vi träffades. Vi snackade lite på bussen och hon har slutat på gympa och så har hon flyttat till Trollbäcken. Hon följde med till stallet en stund vilket jag tyckte var väldigt gulligt. Hon hann vara där i typ 45 min. och det tar drygt en timme att gå fram och tillbaka till stallet från busshållplatsen. Jag skulle rida Business och vi skulle ha öppna. Jag har aldrig gjort det på lektion förut men jag tyckte att det gick ganska bra men lite bör fort. Bizze var pigg och när vi galopperade spände han sig jatte mycket i skritten och när jag gav hjälper sköt han iväg som en kanon kula,hehe. Sen fixade jag lite med Kotte. Han fäller hur mycket som helst nu och min fleece är helt hårig:P Ha en jätte bra kväll allihopa om jag inte skriver något mer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av melinda - 20 december 2009 20:52

Nu kastar jag in ett litet inlägg här:) Har varit och klättrat med gympan idag och haft det roligt. Är för slö för att skriva mer men ha det bra ...

Av melinda - 26 augusti 2009 12:59

Hej alla! Nu skriver jag ett kort inlägg på den här bloggen. jag har varit sjuk och är inte i skolan. Det finns inte så mycket att skriva men jag och min gympagrupp ska på läger till Falun i helgen. Vi var där förra året och det är jättekul där:) Ork...

Av melinda - 25 maj 2009 21:29

Hej<3 Jag har inte skrivit på jättelänge och det är för att jag har en ny blogg. Den heter www.melllinda.blogg.se Jag skriver här ibland men mest på den andra som ni ser:P Jag har skrivit mycket mer där så kolla gärna...:) :P Jag måste sova nu mem...

Av melinda - 14 april 2009 20:50

Hej!  Idag var det skola igen da. Helt ok faktiskt men man skulle ju gärna sova lite mer. Jag satt dessutom och pratade med Rebecca i telefon till halv tolv och så skulle man upp halv sju sen. Träningen gick ganska bra men efter typ halva träningen s...

Av melinda - 13 april 2009 11:25

Nu funkade det fast det här var en annan verson som var lite konstig kanske men aja. Den duger, det var i alla fall fina bilder:P...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards